iPhone niet onfeilbaar en ook de hulptroepen niet.

Ook ik ben een Applegebruiker en ik ben daar heel blij mee. 

Met de iPhone wat minder. Ik heb die (eerste generatie) uit Amerika gehaald, maar 3 weken geleden hield hij ermee op. Was wat slordig geweest. Steeds in de zak meenemen, geen hoesje etc., dus er was wat vuil ingekomen, zelfs een stukje papier. En daar kunnen we moderne fragiele wondermachines niet tegen. 

Dus op internet gezocht naar reparateur ( uit Amerika gehaald, gekraakt hier, dus geen garantie). Meerdere keren werd Fixsupport aangeraden. Met zweet in de handen via de post opgestuurd. Belofte: binnen 10 dagen klaar. Wachten, wachten, 10, 11, 12 dagen geen bericht. Twee keer gebeld, dame aan de telefoon, die zei dat de reparateur ziek was en dat zij hem niet kon bereiken. Het begon me te dagen: mooie website, lijkt een professioneel groot bedrijf, maar het is een eenpitter.

Twee boze mailtjes later, krijg ik een mail dat er sprake was van ziekte in het bedrijf, dat het wat later wordt etc. Weer boze brief, de reparateur / directeur / enige aandeelhouder aan de telefoon.

Ik geef hem nog een kans, maar wacht inmiddels al weer 6 dagen.

Een luchtig tussendoortje.

Tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply